Termín:manažment značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=manažment značky
+
|Name=manažment značky
          |Field=ekonómia
+
|Definition=systém riadenia, v ktorom je každá značka riadená ako samostatná podnikateľská jednotka
      }}
+
|Field=obchod, manažment
 
+
|Bibliography=PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand management
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 22:24, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, manažment
Definícia: systém riadenia, v ktorom je každá značka riadená ako samostatná podnikateľská jednotka
Zdroj: PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand management