Termín:uprednostňovanie značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=uprednostňovanie značky
+
|Name=uprednostňovanie značky
          |Field=ekonómia
+
|Definition=výber určitej značky výrobku spotrebiteľom pred konkurenčnými produktmi, ktorý vyplýva z priaznivej skúsenosti s daným produktom
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
+
|Related terms=tendencia k značke
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand preference
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 21:58, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: výber určitej značky výrobku spotrebiteľom pred konkurenčnými produktmi, ktorý vyplýva z priaznivej skúsenosti s daným produktom
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: tendencia k značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand preference