Termín:vernosť značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=vernosť značke
+
|Name=vernosť značke
          |Field=ekonómia
+
|Definition=situácia, v ktorej spotrebiteľ opakovane preukazuje svoje preferencie pre konkrétnu značku produktu
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
+
|Related terms=tendencia k značke
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand loyalty
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 22:49, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: situácia, v ktorej spotrebiteľ opakovane preukazuje svoje preferencie pre konkrétnu značku produktu
Zdroj: PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.

Príbuzné termíny: tendencia k značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand loyalty