Termín:styk so značkou: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=styk so značkou
 
|Name=styk so značkou
 
|Definition=akékoľvek informatívne skúsenosti, ktoré má zákazník alebo perspektívny zákazník so značkou, produktovou kategóriou alebo sponzoringovou organizáciou, týkajúcou sa produktu alebo služby pracovníka marketingu
 
|Definition=akékoľvek informatívne skúsenosti, ktoré má zákazník alebo perspektívny zákazník so značkou, produktovou kategóriou alebo sponzoringovou organizáciou, týkajúcou sa produktu alebo služby pracovníka marketingu
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association 1995
+
|Bibliography=PODĽA American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand contacts
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 22:48, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: akékoľvek informatívne skúsenosti, ktoré má zákazník alebo perspektívny zákazník so značkou, produktovou kategóriou alebo sponzoringovou organizáciou, týkajúcou sa produktu alebo služby pracovníka marketingu
Zdroj: PODĽA American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand contacts