Termín:vývoj značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=vývoj značky
+
|Name=vývoj značky
          |Field=ekonómia
+
|Definition=prostriedok na určenie stupňa penetrácie v objeme predaja určitého produktu
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Son 1995.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand development
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 12:36, 24. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: prostriedok na určenie stupňa penetrácie v objeme predaja určitého produktu
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Son 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand development