Termín:značka výrobcu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=značka výrobcu
 
|Name=značka výrobcu
 
|Definition=značka vlastnená veľkovýrobcom alebo iným malým výrobcom
 
|Definition=značka vlastnená veľkovýrobcom alebo iným malým výrobcom
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
|Synonyms=výrobná značka
 
|Synonyms=výrobná značka
 
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
 
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
|Localized form=producer's brand
+
|Localized form=producer brand
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 13:32, 24. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: značka vlastnená veľkovýrobcom alebo iným malým výrobcom
Zdroj: PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Synonymum: výrobná značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: producer brand