Termín:značka výrobcu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=značka výrobcu
+
|Name=značka výrobcu
          |Field=ekonómia
+
|Definition=značka vlastnená veľkovýrobcom alebo iným malým výrobcom
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
+
|Synonyms=výrobná značka
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=producer brand
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 12:32, 24. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: značka vlastnená veľkovýrobcom alebo iným malým výrobcom
Zdroj: PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Synonymum: výrobná značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: producer brand