Termín:skupinová značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=skupinová značka
+
|Name=skupinová značka
          |Field=ekonómia
+
|Definition=značka používaná na označenie niekoľkých príbuzných výrobkov v danej kategórii
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
+
|Bibliography=PODĽA Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=family brand
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:57, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: značka používaná na označenie niekoľkých príbuzných výrobkov v danej kategórii
Zdroj: PODĽA Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: family brand