Termín:individuálna značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=individuálna značka, osobitná značka
+
|Name=individuálna značka
          |Field=ekonómia
+
|Definition=značka, prostredníctvom ktorej sa určuje totožnosť individuálneho produktu, líšiaceho sa od iných produktov na trhu alebo iných položiek vo vlastnom produktovom rade
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
+
|Synonyms=osobitná značka
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=individual brand
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:54, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: značka, prostredníctvom ktorej sa určuje totožnosť individuálneho produktu, líšiaceho sa od iných produktov na trhu alebo iných položiek vo vlastnom produktovom rade
Zdroj: PODĽA American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Synonymum: osobitná značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: individual brand