Termín:segmentácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=proces rozdelenia trhu na odlišné skupiny zákazníkov, ktoré sa správajú rovnakým spôsobom alebo majú podobné potreby
 
|Definition=proces rozdelenia trhu na odlišné skupiny zákazníkov, ktoré sa správajú rovnakým spôsobom alebo majú podobné potreby
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
 +
|Related terms=segment trhu
 
|Synonyms=segmentácia trhu, trhová segmentácia
 
|Synonyms=segmentácia trhu, trhová segmentácia
 
|Bibliography=PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.
 
|Bibliography=PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
|Language=US
+
|Language=en
 
|Localized form=segmentation
 
|Localized form=segmentation
 
}}
 
}}

Aktuálna revízia z 13:10, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: proces rozdelenia trhu na odlišné skupiny zákazníkov, ktoré sa správajú rovnakým spôsobom alebo majú podobné potreby
Zdroj: PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.

Synonymum: segmentácia trhu, trhová segmentácia
Príbuzné termíny: segment trhu
Cudzojazyčný ekvivalent: en: segmentation