Termín:nákupné správanie organizácií: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=nákupné správanie organizácií
 
|Name=nákupné správanie organizácií
 
|Definition=identifikácia, posudzovanie a výber z rôznych alternatív produktov a dodávateľov
 
|Definition=identifikácia, posudzovanie a výber z rôznych alternatív produktov a dodávateľov
|Field=ekonómia
+
|Field=obchod
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
|Language=en-US
+
|Language=en
 
|Localized form=company's buying behaviour
 
|Localized form=company's buying behaviour
 
}}
 
}}

Aktuálna revízia z 10:51, 12. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: identifikácia, posudzovanie a výber z rôznych alternatív produktov a dodávateľov
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: company's buying behaviour