Termín:sieť spolupráce: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=sieť spolupráce
 
|Name=sieť spolupráce
|Definition=je tvorená firmou a zainteresovanými stranami, ktoré firmu podporujú a s ktorými firma vybudovala vzájomné výhodné podnikateľské vzťahy
+
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Localized definitions=
 
|Localized definitions=
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Related terms=
 
|Related terms=
 
|Synonyms=marketingová sieť
 
|Synonyms=marketingová sieť
|Bibliography=Kotler, Ph., Jain, D. C., Maesincee, S.: Marketing v pohybu: nový přístup k zisku, růstu a obnově. 2007.
+
|Bibliography=
 
|Translations=
 
|Translations=
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=Konkurencia sa v novej ekonomike stále viac prejavuje ako súťaženie nie medzi jednotlivými firmami, ale skôr medzi sieťami spolupráce, pričom víťazí tá firma, ktorá si vybudovala lepšiu sieť.
+
|Context=
|Context source=Kotler, Ph., Jain, D. C., Maesincee, S.: Marketing v pohybu: nový přístup k zisku, růstu a obnově. 2007.
+
|Context source=
 
|URL=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Approved=
|Comment=
+
|Suggest box=no
 +
|Comment=Tvorí ju firma a zainteresované strany, ktoré firmu podporujú a s ktorými firma vybudovala vzájomné výhodné podnikateľské vzťahy. Konkurencia sa v novej ekonomike stále viac prejavuje ako súťaženie nie medzi jednotlivými firmami, ale skôr medzi sieťami spolupráce, pričom víťazí tá firma, ktorá si vybudovala lepšiu sieť.
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 08:50, 11. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma

Synonymum: marketingová sieť
Poznámka: Tvorí ju firma a zainteresované strany, ktoré firmu podporujú a s ktorými firma vybudovala vzájomné výhodné podnikateľské vzťahy. Konkurencia sa v novej ekonomike stále viac prejavuje ako súťaženie nie medzi jednotlivými firmami, ale skôr medzi sieťami spolupráce, pričom víťazí tá firma, ktorá si vybudovala lepšiu sieť.