Termín:OOH media: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 9: Riadok 9:
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=out of home media}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=out of home media}}
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context=
 
|Context source=
 
|Context source=

Aktuálna revízia z 14:54, 5. október 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: skupina reklamných médií – exteriérových i interiérových, ktorých úlohou je odovzdávať reklamné posolstvo spotrebiteľom mimo ich domova
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: out of home
Príbuzné termíny: outdoor advertising, bilbord, indoor, mobilná reklama, reklama, indoor
Cudzojazyčný ekvivalent: en: out of home media