Termín:univermag: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=univermag |Definition=obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, veľké množstvo oddelení, zmiešanú formu obsluhy a ako základ…“)
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=univermag
 
|Name=univermag
|Definition=obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, veľké množstvo oddelení, zmiešanú formu obsluhy a ako základný sortiment ponúka spotrebiteľský tovar
+
|Definition=obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, veľké množstvo oddelení, zmiešanú formu obsluhy, a ako základný sortiment ponúka spotrebiteľský tovar
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=typológia predajní
 
|Related terms=typológia predajní

Verzia zo dňa a času 16:17, 11. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, veľké množstvo oddelení, zmiešanú formu obsluhy, a ako základný sortiment ponúka spotrebiteľský tovar
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: typológia predajní
Poznámka: Základná typológia ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky.