Termín:odborník na mediálny výskum: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
d (JanaLevická premiestnil stránku Termín:špecialista na mediálny výskum na Termín:odborník na mediálny výskum: chybný zápis)
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=špecialista na mediálny výskum
+
|Name=odborník na mediálny výskum
 
|Definition=odborník na analýzy mediálneho trhu, sledovanie vývoja na trhu mediálnej reklamy a plánovanie kampaní
 
|Definition=odborník na analýzy mediálneho trhu, sledovanie vývoja na trhu mediálnej reklamy a plánovanie kampaní
 
|Field=pozície v médiách
 
|Field=pozície v médiách
|Related terms=Media Research Specialist
+
|Synonyms=Media Research Specialist
 +
|Bibliography=PODĽA: PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 15:38, 14. január 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: pozície v médiách
Definícia: odborník na analýzy mediálneho trhu, sledovanie vývoja na trhu mediálnej reklamy a plánovanie kampaní
Zdroj: PODĽA: PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004

Synonymum: Media Research Specialist
Cudzojazyčný ekvivalent: en: Media Research Specialist