Termín:megamarket: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=megamarket |Definition=medzičlánok medzi hypermarketom a diskontnou predajňou, príp. malými supermarketmi |Field=marketing |Related terms=typológia pr…“)
 
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Český odborný časopis Obchodník (1/2000, s. 37) uverejnil článok týkajúci sa otvorenia megamarketu Interspar v Pardubiciach v marci 1999. Autori v ňom uvádzajú, že tento megamarket tvorí chýbajúci článok medzi veľkými a anonymnými hypermarketmi na jednej strane a v mnohých smeroch obmedzenými diskontnými predajňami, príp. malými supermarketmi na strane druhej. Na predajnej ploche viac ako 4 000 m2 tu ponúkajú rozsiahly sortiment potravín, drogérie, domácich potrieb, hračiek, športových potrieb , elektrotechniky a textilu. Je tu k dispozícii parkovisko pre 500 automobilov, ponuku megamarketu doplňuje vlastné bistro a predajňa tabaku.
 
|Context=Český odborný časopis Obchodník (1/2000, s. 37) uverejnil článok týkajúci sa otvorenia megamarketu Interspar v Pardubiciach v marci 1999. Autori v ňom uvádzajú, že tento megamarket tvorí chýbajúci článok medzi veľkými a anonymnými hypermarketmi na jednej strane a v mnohých smeroch obmedzenými diskontnými predajňami, príp. malými supermarketmi na strane druhej. Na predajnej ploche viac ako 4 000 m2 tu ponúkajú rozsiahly sortiment potravín, drogérie, domácich potrieb, hračiek, športových potrieb , elektrotechniky a textilu. Je tu k dispozícii parkovisko pre 500 automobilov, ponuku megamarketu doplňuje vlastné bistro a predajňa tabaku.
 +
|Context source=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 13:38, 12. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: medzičlánok medzi hypermarketom a diskontnou predajňou, príp. malými supermarketmi
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Kontext: Český odborný časopis Obchodník (1/2000, s. 37) uverejnil článok týkajúci sa otvorenia megamarketu Interspar v Pardubiciach v marci 1999. Autori v ňom uvádzajú, že tento megamarket tvorí chýbajúci článok medzi veľkými a anonymnými hypermarketmi na jednej strane a v mnohých smeroch obmedzenými diskontnými predajňami, príp. malými supermarketmi na strane druhej. Na predajnej ploche viac ako 4 000 m2 tu ponúkajú rozsiahly sortiment potravín, drogérie, domácich potrieb, hračiek, športových potrieb , elektrotechniky a textilu. Je tu k dispozícii parkovisko pre 500 automobilov, ponuku megamarketu doplňuje vlastné bistro a predajňa tabaku.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
Príbuzné termíny: typológia predajní, hypermarket, diskontná predajňa