marketingová medzera¹

Z STD
Verzia z 20:05, 13. august 2020, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: fáza kreatívneho myslenia – laterálny posun, ktorý aplikovaný na záujmovú oblasť (riešenia) – spravidla vytvára medzeru, prerušenie
Zdroj: Kotler, Ph. – Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.

Kontext: Táto medzera (prerušenie) je v skutočnosti priestor či priamo zdroj pre tvorivé myslenie, je stimulom pre ďalšiu kreativitu.
Zdroj kontextu: Kotler, Ph. – Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.
Synonymum: gap
Príbuzné termíny: inovatívny marketing, marketingová medzera²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: gap