médium

Z STD
Verzia z 13:51, 14. január 2020, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: prostriedok, pomocou ktorého odosielateľ odovzdáva veľkému množstvu príjemcov principiálne ľubovoľnú informáciu alebo súbor informácií nezávisle od očakávaní príjemcov
Zdroj: PODĽA: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Vzťahy s médiami – media relations sú založené na procese tvorby a poskytovaní informácií, ktoré vzbudia záujem médií o danú tému a následne záujem čitateľov, skutočných resp. potencionálnych spotrebiteľov o firmu a jej produkty.
Zdroj kontextu: Matúš, J.: Médiá a public relations. In: Médiá, spoločnosť, mediálna fikcia. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2008.
Synonymum: masové médium, masmédium
Príbuzné termíny: komunikácia, masa, mediálna komunikácia, masová komunikácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: medium, de: Medium (das), fr: moyen (n. m.), it: medio (il)
URL: http://sk.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9dium