Termín:homogenita trhového segmentu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=charakterizuje podobnosť nákupného správania spotrebiteľov v rámci jedného segmentu podobné
 
|Definition=charakterizuje podobnosť nákupného správania spotrebiteľov v rámci jedného segmentu podobné
 
|Field=obchod, spotrebiteľ
 
|Field=obchod, spotrebiteľ
|Related terms=heterogenita trhového segmentu
+
|Related terms=trhový segment, heterogenita trhového segmentu
|Synonyms=trhový segment
 
 
|Bibliography=PODĽA: Kincl, J. a kol.: Marketing podie trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
 
|Bibliography=PODĽA: Kincl, J. a kol.: Marketing podie trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 21:02, 21. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, spotrebiteľ
Definícia: charakterizuje podobnosť nákupného správania spotrebiteľov v rámci jedného segmentu podobné
Zdroj: PODĽA: Kincl, J. a kol.: Marketing podie trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.

Príbuzné termíny: trhový segment, heterogenita trhového segmentu
Cudzojazyčný ekvivalent: en: homogenity of market segment