alternatívne médiá

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: využívanie iných médií v snahe doručiť reklamné posolstvo tej správnej cieľovej skupine
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Príbuzné termíny: reklama, marketingová komunikácia, alternatívny marketing, 3D reklama, beamvertising
Poznámka: K momentálne najzaujímavejším patria: beamvertising, cupvertising, fieldvertising, dogvertising, eggvertising, slipvertising, elevatorvertising, body ad – teda reklamné nálepky na ľudskom tele, sú originálnym médiom, využiteľným najmä na eventoch a na miestach s momentálnou koncentráciou cieľovej skupiny (vysoké školy, diskotéky, koncerty, športové podujatia pod.). V dnešnej dobe každým dňom pribúdajú nové formy a nápady na netradičné riešenia doručenia reklamných posolstiev konečnému spotrebiteľovi.