Termín:EuroShop: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=EuroShop
 
|Name=EuroShop
|Definition=názov odborného veľtrhu investičných potrieb pre obchod
+
|Definition=osvetový veľtrh obvykle konaný v Nemecku, ktorého témou je sféra maloobchodu a veľkoobchodu s vystavovateľmi z oblasti obchodnej techniky, obchodnej technológie, nových typov predajní, nových trendov v obchode
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
|Related terms=
+
|Translations={{Translation
|Synonyms=
+
|Language=en
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Localized form=Euroshop Fair
|Translations=
+
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Celý názov popredného európskeho i svetového marketingového veľtrhu je The Global Retail Trade Fair a koná sa v nemeckom Düsseldorfe.
 
|Comment=Celý názov popredného európskeho i svetového marketingového veľtrhu je The Global Retail Trade Fair a koná sa v nemeckom Düsseldorfe.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 14:55, 12. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: osvetový veľtrh obvykle konaný v Nemecku, ktorého témou je sféra maloobchodu a veľkoobchodu s vystavovateľmi z oblasti obchodnej techniky, obchodnej technológie, nových typov predajní, nových trendov v obchode
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: Euroshop Fair
Poznámka: Celý názov popredného európskeho i svetového marketingového veľtrhu je The Global Retail Trade Fair a koná sa v nemeckom Düsseldorfe.