spokojnosť zákazníka

Z STD
Verzia z 17:44, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: zákazníkom vnímaná úroveň, do akej sa splnili jeho požiadavky
Zdroj: Šalgovičová, J.: Terminológia kvality. 2006.

Kontext: Sťažnosti zákazníka sú všeobecným ukazovateľom nedostatočnej spokojnosti, ich nejestvovanie však nevyhnutne neznamená vyššiu spokojnosť zákazníka. Aj keď sa požiadavky zákazníka schvália a splnia, nemusí to znamenať jeho vysokú spokojnosť.
Zdroj kontextu: Šalgovičová, J.: Terminológia kvality. 2006.
Príbuzné termíny: zákazník, spokojnosť spotrebiteľa, nespokojnosť zákazníka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customer´s satisfaction