product placement

Z STD
Verzia z 08:27, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: reklamná aktivita, pri ktorej sa výrobok alebo značka viditeľne umiestni do deja filmu alebo počítačovej hry
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Príbuzné termíny: reklama, film, značka, public relations, marketingová komunikácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: product placement
Poznámka: Tento druh reklamy prináša možnosť osloviť špecifické cieľové skupiny. Súbežne s uvedením daného filmu alebo počítačovej hry, v ňom "účinkuje" výrobok, je možné ho zviditeľniť paralelnou reklamnou kampaňou pomocou bežných reklamných médií a public relations.