nová marketingová paradigma

Z STD
Verzia z 12:33, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: najnovšia marketingová koncepcia, ktorá vznikla ako odozva na vývojové zmeny marketingového prostredia
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Kontext: Novou marketingovou paradigmou viacerí autori označili holistickú marketingovú koncepciu. Táto je rozšírením marketingovej koncepcie, je dynamickou koncepciou umožnenou tzv. digitálnou revolúciou. Je odvodenou z možností elektronického prepojenia a spolupráce medzi firmami, jej zákazníkmi a spolupracujúcimi subjektami.
Zdroj kontextu: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
Príbuzné termíny: holistický marketing, digitálny marketing, marketingová koncepcia