marketér

Z STD
Verzia z 16:20, 23. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Nesprávny termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: označenie pracovníka, ktorý sa stará o obchodný rast svojej zamestnávateľskej firmy, alebo pre pracovníka zaoberajúceho sa marketingom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.

Príbuzné termíny: 5M
Poznámka: Nesprávne používaný český preklad – v slovenských slovníkoch sa nenachádza.

Z hľadiska uspokojovania potrieb zákazníkov možno rozlišovať reaktívneho marketéra – ktorý zistí konštatovanú potrebu a splní ju, anticipatívneho marketéra – ktorý pozerá dopredu a premýšľa aké potreby by mohli mať zákazníci v blízkej budúcnosti, kreatívneho marketéra – hľadá a nachádza riešenia, ktoré zákazníci nepožadovali ale ktoré nadšene prijímajú.