marketingové metriky

Z STD
Verzia z 16:04, 23. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súbor opatrení, ktoré pomáhajú firmám kvantifikovať, porovnávať a interpretovať ich marketingové výkony
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Kontext: K marketingovým metrikám patrí analýza tržieb, analýza mikroobratu, analýza trhového podielu spoločnosti.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
Príbuzné termíny: procesy, marketingový ukazovateľ