marketing cestovného ruchu

Z STD
Verzia z 14:34, 19. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: aplikovaný marketing definovaný ako plynulý proces plánovania, skúmania, napĺňania, kontroly a vyhodnocovania činností potrebných na zabezpečovanie tak zákazníkových potrieb a požiadaviek, ako aj cieľov organizácie
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.

Príbuzné termíny: aplikovaný marketing, marketing miesta, destinácia cestovného ruchu, manažment cestovného ruchu, alternatívne marketingové stratégie
Poznámka: Uplatňuje sa na úrovni podnikov (marketing producentov a sprostredkovateľov služieb), cieľového miesta/regiónu (marketing cieľového miesta), štátu ako cieľovej krajiny v cestovnom ruchu (makromarketing cestovného ruchu) a skupiny štátov na medzinárodnom trhu (medzinárodný marketing).