interkultúrny marketing

Z STD
Verzia z 14:53, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jedna z troch základných koncepcií medzinárodného marketingu, ktorá vychádza z využívania štandardizovaných postupov (vlastných globálnej koncepcii), ktoré sú však adaptované na miestne podmienky
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: intercultural marketing
Príbuzné termíny: medzinárodný marketing, globálny marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: intercultural marketing
Poznámka: Charakteristikou interkultúrneho chápania marketingu je slogan "think global, act local". Niektorí autori pracujú s termínom globálny marketing ako so synonymom výrazu interkultúrny marketing.