hromadná customizácia

Z STD
Verzia z 15:31, 29. september 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: schopnosť hromadne pripravovať individuálne navrhované produkty a oznámenia, ktoré uspokoja nároky jednotlivých zákazníkov
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: mass customization, hromadné individuálne úpravy
Príbuzné termíny: produkt, hromadný marketing, customizácia, hromadné individuálne úpravy
Cudzojazyčný ekvivalent: en: mass customization
Poznámka: Marketéri orientovaní na spotrebiteľov teraz ponúkajú customizované produkty siahajúce od hotelových pobytov a nábytku až po oblečenie a bicykle.