alternatívny marketing

Z STD
Verzia z 14:38, 19. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda gerilového marketingu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.

Kontext: Akákoľvek gerilová kampaň môže byť pre svoju originalitu, jedinečnosť a nepredvídateľnosť chápaná ako alternatívny marketing.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
Príbuzné termíny: gerilový marketing, alternatívne médiá