MECCAS

Z STD
Verzia z 15:29, 19. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: prístup, podľa ktorého treba pri tvorení reklamy používať päť prvkov – vlastnosti produktu, výhody pre spotrebiteľa, miesta pôsobenia, osobné hodnoty a realizačný rámec
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Príbuzné termíny: reklama, mediálna stratégia, mediálne ciele
Cudzojazyčný ekvivalent: en: means-end conceptualization of components for advertising strategy