Termín:známosť značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=schopnosť spotrebiteľov rozpoznať a prijať určitú značku produktu
 
|Definition=schopnosť spotrebiteľov rozpoznať a prijať určitú značku produktu
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
 +
|Related terms=nerozpoznanie značky, poznanie značky, uprednostňovanie značky, trvanie na značke
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Verzia zo dňa a času 13:46, 21. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: schopnosť spotrebiteľov rozpoznať a prijať určitú značku produktu
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: nerozpoznanie značky, poznanie značky, uprednostňovanie značky, trvanie na značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand familiarity