Termín:vonkajšia reklama: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Related terms=marketingová komunikácia, reklama, out of home, indoor, ATL
 
|Related terms=marketingová komunikácia, reklama, out of home, indoor, ATL
 
|Synonyms=outdoor advertising
 
|Synonyms=outdoor advertising
|Bibliography=Buha, A.: Virtuálne organizácie - technológia a poznatky. 2005.
+
|Bibliography=Buha, A.: Virtuálne organizácie technológia a poznatky. In: Marketing a obchod 2005: Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej vo Zvolene november 2005. Zvolen: Bratia Sabovci 2005. s. 40 – 44.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 16:28, 19. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: reklama, plagát a pohyblivé alebo stacionárne osvetlené či svetelné nápisy v exteriéri
Zdroj: Buha, A.: Virtuálne organizácie – technológia a poznatky. In: Marketing a obchod 2005: Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej vo Zvolene november 2005. Zvolen: Bratia Sabovci 2005. s. 40 – 44.

Synonymum: outdoor advertising
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, reklama, out of home, indoor, ATL
Cudzojazyčný ekvivalent: en: outdoor advertising