Termín:virálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Related terms=marketingová komunikácia, kybermarketing, zákazník, marketing v internetovom veku, advergaming, buzz marketing
 
|Related terms=marketingová komunikácia, kybermarketing, zákazník, marketing v internetovom veku, advergaming, buzz marketing
 
|Synonyms=vírusový marketing
 
|Synonyms=vírusový marketing
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 12:33, 23. apríl 2021

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda, technika odovzdávania marketingovej informácie, tzv. vírusovej správy, medzi ľuďmi/zákazníkmi na internete
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: vírusový marketing
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, kybermarketing, zákazník, marketing v internetovom veku, advergaming, buzz marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: viral marketing