Termín:universam: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=universam |Definition=obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, základným sortimentom sú potraviny a nápoje a formou obchodu je…“)
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=universam
 
|Name=universam
|Definition=ukrajinský obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, základným sortimentom sú potraviny a nápoje a formou obchodu je samoobsluha
+
|Definition=obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, základným sortimentom sú potraviny a nápoje a formou obchodu je samoobsluha
|Field=obchod, maloobchodný predaj
+
|Field=marketing
|Related terms=univermag, typológia predajní
+
|Related terms=univermag, typológia potravín
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 +
|Comment=Základná typológia ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:20, 11. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, základným sortimentom sú potraviny a nápoje a formou obchodu je samoobsluha
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: univermag, typológia potravín
Poznámka: Základná typológia ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky.