Termín:trhový segment: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=trhový segment
 
|Name=trhový segment
 
|Definition=skupina ľudí s homogénnymi potrebami, pre ktorú by mohla organizácia poskytnúť produkt
 
|Definition=skupina ľudí s homogénnymi potrebami, pre ktorú by mohla organizácia poskytnúť produkt
|Field=ekonómia
+
|Field=obchod, podnikanie a súťaž
 
|Synonyms=segment trhu
 
|Synonyms=segment trhu
|Bibliography=PODĽA: Murphy — Enis, 1985
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 11:25, 13. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, podnikanie a súťaž
Definícia: skupina ľudí s homogénnymi potrebami, pre ktorú by mohla organizácia poskytnúť produkt
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Synonymum: segment trhu