Termín:trhový podiel: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Synonyms=podiel na trhu, podiel značky
 
|Synonyms=podiel na trhu, podiel značky
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand share
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 17:06, 30. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, vnútorný trh
Definícia: predstavuje efektívny realizovaný odbyt podniku v porovnaní s jeho konkurentmi, vyjadrený percentuálnou sadzbou
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Synonymum: podiel na trhu, podiel značky
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand share