Termín:tendencia k značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=tendencia ľudí odpovedať na výskum vymenovaním širokého okruhu reklamovaných značiek
 
|Definition=tendencia ľudí odpovedať na výskum vymenovaním širokého okruhu reklamovaných značiek
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Synonyms=zaujatosť k značke, predsudok k značke, vernosť značke
+
|Related terms=vernosť značke
 +
|Synonyms=zaujatosť k značke, predsudok k značke
 
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 12:10, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: tendencia ľudí odpovedať na výskum vymenovaním širokého okruhu reklamovaných značiek
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Synonymum: zaujatosť k značke, predsudok k značke
Príbuzné termíny: vernosť značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand-name bias