Termín:svetová značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
|Related terms=lokálna značka
 
|Related terms=lokálna značka
|Bibliography=PODĽA Meffert, H.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 1996.
+
|Bibliography=PODĽA: Meffert, H.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 1996.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 16:10, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: značka, ktorá vyjadruje svetovo jednotný produkt z hľadiska označenia, kvality i balenia v rámci integrovania jednotnej cenovej, reklamnej a distribučnej koncepcie
Zdroj: PODĽA: Meffert, H.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 1996.

Príbuzné termíny: lokálna značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: global brand