Termín:spot: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 9: Riadok 9:
 
|Localized form=spot
 
|Localized form=spot
 
}}
 
}}
|Acceptability=Normalizovaný
+
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Anglickú verziu nového propagačného spotu o Slovensku nadaboval majiteľ najznámejšieho hollywoodskeho hlasu Don LaFontaine. Hlas známy z 5000 diel vrátane Krstného otca, Terminátora alebo Piatka trinásteho, prezentuje Slovensko ako rozprávkovú krajinu s majestátnymi horami, očarujúcimi hradmi a nedotknutou prírodou. Polminútový spot vytvorili prestrihaním starších videomateriálov Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) a pridaním nových efektov, grafiky a komponovanej hudby. Nadabovaný je v piatich jazykových mutáciách – okrem angličtiny aj v nemčine, češtine, maďarčine a poľštine.
 
|Context=Anglickú verziu nového propagačného spotu o Slovensku nadaboval majiteľ najznámejšieho hollywoodskeho hlasu Don LaFontaine. Hlas známy z 5000 diel vrátane Krstného otca, Terminátora alebo Piatka trinásteho, prezentuje Slovensko ako rozprávkovú krajinu s majestátnymi horami, očarujúcimi hradmi a nedotknutou prírodou. Polminútový spot vytvorili prestrihaním starších videomateriálov Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) a pridaním nových efektov, grafiky a komponovanej hudby. Nadabovaný je v piatich jazykových mutáciách – okrem angličtiny aj v nemčine, češtine, maďarčine a poľštine.
 
|Context source=Cestovateľ. Mesačník o dovolenkách, službách a turistike. Banská Bystica: Ľubomír Motyčka, 2008, roč. 14, č. 08.
 
|Context source=Cestovateľ. Mesačník o dovolenkách, službách a turistike. Banská Bystica: Ľubomír Motyčka, 2008, roč. 14, č. 08.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 09:47, 6. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: komunikácia, audiovizuálna technika, vysielanie
Definícia: krátka informácia s reklamným obsahom vysielaná medzi jednotlivými časťami rozhlasového alebo televízneho programu
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Anglickú verziu nového propagačného spotu o Slovensku nadaboval majiteľ najznámejšieho hollywoodskeho hlasu Don LaFontaine. Hlas známy z 5000 diel vrátane Krstného otca, Terminátora alebo Piatka trinásteho, prezentuje Slovensko ako rozprávkovú krajinu s majestátnymi horami, očarujúcimi hradmi a nedotknutou prírodou. Polminútový spot vytvorili prestrihaním starších videomateriálov Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) a pridaním nových efektov, grafiky a komponovanej hudby. Nadabovaný je v piatich jazykových mutáciách – okrem angličtiny aj v nemčine, češtine, maďarčine a poľštine.
Zdroj kontextu: Cestovateľ. Mesačník o dovolenkách, službách a turistike. Banská Bystica: Ľubomír Motyčka, 2008, roč. 14, č. 08.
Príbuzné termíny: reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: spot