Termín:spoločensky zodpovedné vodcovstvo: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=spoločensky zodpovedné vodcovstvo
 
|Name=spoločensky zodpovedné vodcovstvo
 
|Definition=nový trend v problematike spoločensky zodpovedného podnikania
 
|Definition=nový trend v problematike spoločensky zodpovedného podnikania
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=spoločensky zodpovedné podnikanie, spoločensky zodpovedný marketing
 
|Related terms=spoločensky zodpovedné podnikanie, spoločensky zodpovedný marketing
 
|Synonyms=CSL
 
|Synonyms=CSL
|Bibliography=PODĽA Hilton, S.: Corporate Social Leadership. 2003.
+
|Bibliography=PODĽA: Hilton, S.: Corporate Social Leadership. 2003.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=corporate social leadership}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=corporate social leadership
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Firmy hľadajú sofistikovanejšie spôsoby ako v tomto smere napredovať, pričom dôležitým aspektom je odlíšiť sa od priemernosti a nezapadať do šablónovitého využívania overených aktivít spoločensky zodpovedného podnikania.
 
|Comment=Firmy hľadajú sofistikovanejšie spôsoby ako v tomto smere napredovať, pričom dôležitým aspektom je odlíšiť sa od priemernosti a nezapadať do šablónovitého využívania overených aktivít spoločensky zodpovedného podnikania.
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 18:56, 6. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nový trend v problematike spoločensky zodpovedného podnikania
Zdroj: PODĽA: Hilton, S.: Corporate Social Leadership. 2003.

Synonymum: CSL
Príbuzné termíny: spoločensky zodpovedné podnikanie, spoločensky zodpovedný marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: corporate social leadership
Poznámka: Firmy hľadajú sofistikovanejšie spôsoby ako v tomto smere napredovať, pričom dôležitým aspektom je odlíšiť sa od priemernosti a nezapadať do šablónovitého využívania overených aktivít spoločensky zodpovedného podnikania.