Termín:rýchla väčšina: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
 
|Related terms=typológia zákazníkov
 
|Related terms=typológia zákazníkov
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA Kotler, P. — Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 14:08, 6. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: zákazníci, ktorí sú podľa klasifikácie prijímateľov na základe relatívneho času prijatia inovácie rozvážni kupujúci, prijímajú však nové produkty rýchlejšie ako priemerní kupujúci
Zdroj: PODĽA Kotler, P. — Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.

Príbuzné termíny: typológia zákazníkov