Termín:programy: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=programy
 
|Name=programy
 
|Definition=marketingový nástroj, ktorý tvoria jednak všetky aktivity podniku nasmerované k spotrebiteľom, jednak všetky marketingové aktivity realizované online a offline integrované do celku tak, aby podniku prinášali synergický efekt
 
|Definition=marketingový nástroj, ktorý tvoria jednak všetky aktivity podniku nasmerované k spotrebiteľom, jednak všetky marketingové aktivity realizované online a offline integrované do celku tak, aby podniku prinášali synergický efekt
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketingový nástroj, produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia
 
|Related terms=marketingový nástroj, produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia
|Synonyms=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=programs}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=programs
 +
}}
 
|Acceptability=Normalizovaný
 
|Acceptability=Normalizovaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:20, 23. apríl 2021

Normalizovaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingový nástroj, ktorý tvoria jednak všetky aktivity podniku nasmerované k spotrebiteľom, jednak všetky marketingové aktivity realizované online a offline integrované do celku tak, aby podniku prinášali synergický efekt
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: marketingový nástroj, produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: programs