Termín:procesy: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=procesy
 
|Name=procesy
 
|Definition=marketingový nástroj, ktorý vyjadruje kreativitu, disciplínu a štruktúru ako súčasti marketing manažmentu
 
|Definition=marketingový nástroj, ktorý vyjadruje kreativitu, disciplínu a štruktúru ako súčasti marketing manažmentu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketingový nástroj, marketingový mix, administratívny marketing
|Related terms=marketingový nástroj, marketingový mix
 
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=processes}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=processes
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Zmyslom je, aby sa realizovali moderné marketingové koncepcie a myšlienky.
 
|Context=Zmyslom je, aby sa realizovali moderné marketingové koncepcie a myšlienky.
 
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:55, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingový nástroj, ktorý vyjadruje kreativitu, disciplínu a štruktúru ako súčasti marketing manažmentu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: Zmyslom je, aby sa realizovali moderné marketingové koncepcie a myšlienky.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
Príbuzné termíny: marketingový nástroj, marketingový mix, administratívny marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: processes