Termín:povedomie o značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=uvedomenie si spotrebiteľa existencie a dostupnosti značkového produktu
 
|Definition=uvedomenie si spotrebiteľa existencie a dostupnosti značkového produktu
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.> Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Verzia zo dňa a času 11:47, 21. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: uvedomenie si spotrebiteľa existencie a dostupnosti značkového produktu
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand awareness