Termín:potraviny: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=potraviny |Definition=obchodný podnik, v ktorom potraviny tvoria viac ako 50 % obchodného sortimentu |Field=marketing |Related terms=typológia predajní…“)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=potraviny
 
|Name=potraviny
|Definition=ukrajinský obchodný podnik, v ktorom potraviny tvoria viac ako 50 % obchodného sortimentu
+
|Definition=obchodný podnik, v ktorom potraviny tvoria viac ako 50 % obchodného sortimentu
|Field=obchod, maloobchodný predaj
+
|Field=marketing
 
|Related terms=typológia predajní
 
|Related terms=typológia predajní
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 +
|Comment=Základná typológia ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:09, 11. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: obchodný podnik, v ktorom potraviny tvoria viac ako 50 % obchodného sortimentu
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: typológia predajní
Poznámka: Základná typológia ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky.