Termín:personal drive analysis: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=personal drive analysis |Definition=''pozri definíciu synonyma'' |Field=marketing |Related terms=marketingový výskum, marketingová komunikácia |Synonym…“)
 
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Related terms=marketingový výskum, marketingová komunikácia
 
|Related terms=marketingový výskum, marketingová komunikácia
 
|Synonyms=analýza osobných hnacích síl
 
|Synonyms=analýza osobných hnacích síl
|Bibliography=Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:54, 19. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Synonymum: analýza osobných hnacích síl
Príbuzné termíny: marketingový výskum, marketingová komunikácia