Termín:pavilón: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=pavilón |Definition=obchodný podnik, ktorého plocha nie je väčšia ako 80 m², bez pomocných a skladových plôch s možnosťou prístupu do predajnej…“)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=pavilón
 
|Name=pavilón
|Definition=obchodný podnik na Ukrajine, ktorého plocha nie je väčšia ako 80 m², bez pomocných a skladových plôch s možnosťou prístupu do predajnej miestnosti, s rôznorodým sortimentom a pultovou formou obsluhy
+
|Definition=obchodný podnik, ktorého plocha nie je väčšia ako 80 m², bez pomocných a skladových plôch s možnosťou prístupu do predajnej miestnosti, s rôznorodým sortimentom a pultovou formou obsluhy
|Field=obchod, maloobchodný predaj
+
|Field=marketing
 
|Related terms=typológia predajní
 
|Related terms=typológia predajní
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 +
|Comment=Základná typológia ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:27, 11. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: obchodný podnik, ktorého plocha nie je väčšia ako 80 m², bez pomocných a skladových plôch s možnosťou prístupu do predajnej miestnosti, s rôznorodým sortimentom a pultovou formou obsluhy
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: typológia predajní
Poznámka: Základná typológia ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky.