Termín:on-line reklama: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=reklama, ktorá sa zobrazuje, keď si spotrebitelia prehliadajú webové stránky, zahŕňa reklamné banery, tickery, interstitialy, skyscrapery a ďalšie formy inzercie
 
|Definition=reklama, ktorá sa zobrazuje, keď si spotrebitelia prehliadajú webové stránky, zahŕňa reklamné banery, tickery, interstitialy, skyscrapery a ďalšie formy inzercie
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=reklama, spotrebiteľ, banner, online marketing, advergaming
+
|Related terms=reklama, banner, online marketing, advergaming
 
|Synonyms=online reklama
 
|Synonyms=online reklama
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Armstrong, G. Saunders, J. Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 13:58, 19. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: reklama, ktorá sa zobrazuje, keď si spotrebitelia prehliadajú webové stránky, zahŕňa reklamné banery, tickery, interstitialy, skyscrapery a ďalšie formy inzercie
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Armstrong, G. – Saunders, J. – Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Synonymum: online reklama
Príbuzné termíny: reklama, banner, online marketing, advergaming