Termín:obchodno-zábavné stredisko: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=obchodno-zábavné stredisko |Definition=obchodné stredisko, v ktorých podiel 15 % — 50 % celkovej úžitkovej plochy zaberá podiel zábavy |Field=mark…“)
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=obchodno-zábavné stredisko
 
|Name=obchodno-zábavné stredisko
|Definition=ukrajinské obchodné stredisko, v ktorom podiel 15 % — 50 % celkovej úžitkovej plochy zaberá podiel zábavy
+
|Definition=obchodné stredisko, v ktorých podiel 15 % — 50 % celkovej úžitkovej plochy zaberá podiel zábavy
|Field=obchod, maloobchodný predaj
+
|Field=marketing
 
|Related terms=typológia predajní
 
|Related terms=typológia predajní
 
|Synonyms=obchodno-zábavný komplex
 
|Synonyms=obchodno-zábavný komplex
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 +
|Comment=Základná typológia ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:04, 11. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: obchodné stredisko, v ktorých podiel 15 % — 50 % celkovej úžitkovej plochy zaberá podiel zábavy
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Synonymum: obchodno-zábavný komplex
Príbuzné termíny: typológia predajní
Poznámka: Základná typológia ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky.